::life::

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Friday 5 April 2013

Dear My Future Husband.........



Dear my future husband, satu hari nanti, bila kita dah berkahwin, sy akan masak hari hari untuk awak.  even sy tak reti masak sekarang ni, tp sy cuba cuba jugak supaya awak tak diam2 lari g umah mak awak semata2 utk makan. *hahahahha*.

Dear my future husband, bila kita dah serumah nnt, setiap pagi sy akan iron kan baju untuk awak. sediakan baju dan seluar n apa2 yg patut utk awak, sikatkan rambut and bentukkan rambut awak mcm zaquan adha tu.  mesti seronokkan?


Dear my future husband, bila kita dah ada anak2 nanti, sy akan pastikan solatnya, makan n minumnya, didikan akhlaknya, pendidikannya, akan saya pastikan cukup supaya mereka tak terabai dan jadi anak anak yg soleh n solehah dan boleh jaga kita bila kita dah tua nanti.


Dear my future husband, bila kita dah kahwin nnt, sy akan basuhkan baju, kemas rumah, dan jadi seorang isteri yg solehah untuk awak.  tiap tiap kali lepas awak balik kerja, sy akan sambut awak dgn senyuman.

Dear my future husband, bila kita dah kahwin nnt, sy akan pastikan makan minum awak terjaga, sy akan potong kan kuku awak, semua lah.

Dear my future husband, satu je yang saya mintak dr awak, boleh awak jadi imam saya?

No comments: