::life::

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Friday 24 August 2012

terima kasih kawan :)





hehe 
firstly nak ucapkan thanks a lot to my friends, nak aku mention satu2 ke? okay la. mai, tqah, lyana, n mizah hehe sebab bg surprise dekat aku masa raya aritu. wlaupun birthday aku dah lepas but still dalam bulan ni lagi, dorg kasi hadiah berupa wang tunai RM 1000.. ops! bukan eh? haha ! dorg hadiahkan aku patrick star!! hewhew. hampeh betul mereka2 ni. patut la aku bukak2 beg je ada patrick sesat! haha aku igt kan siapa la yg sumbat patrick dalam beg aku aritu. hehe btw, thanks a lot my dear friends! walaupun lambat bg hadiah, tp still bg jugak kan. haha. terima kasih daun keladi, ada duit sila beli lagi. HAHA *tgn didada, mata ke atas*

No comments: