::life::

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Tuesday 21 August 2012

sayang mereka .

alhamdulillah
hari ni aku sgt2 bhgia dan gembira dengan kehadiran dua org insan yg aku sayangi. azmira n aki ! rindu korang balik! adess. azmira. she's my best3 friend forever. aku syg semua kawan2 aku. rindu sgt lepas 10 tahun tak jumpa. dia la member gduh aku time kcik2 dulu. haha. tak sangka, cepat je masa berlalu. teman yg dulunya main tarik2 tudung, n semua la benda yg kitorg wt mse kcik2 dulu dah besar da. masing2 bawak haluan sendiri. tup2 5 tahun akan datang, dah bertukar status agaknya. haha. umm. rindu kau kawan! n yg paling membhagiakan bila buat kedua kalinya aki jumpa ngn bakal mak mertua dia. haha. katanya.. ramai dah tanya dia , 'bila nak kawin?' then tak pasal2 aku pulak yg kena jawab soalan dia tu. haha. aku pun cakap la lagi 2 tahun agaknye sbb yela prjalanan aku msih pnjg. n kalau diizinkanNya aku nak smbung ambik degree.  lepas tu baru la boleh fikir soal kawin . hehe. then dia cakap ok! dalam hati aku.. " mak, aja takut nak kawin! "

No comments: